lunes, 28 de marzo de 2011

¡ ESTRENEM EL BLOG AMB EL HOLY FESTIVAL !


El passat 20 de març es va celebrar el Holy, un festival conegut perquè els carrers de Nepal es 
converteixen en un escenari perfecte per una guerra d'aigua i tiny, però en Sei és una mica empanat de la 
vida, i en comptes d'anar al centre de la ciutat, na anar a parar en un petit temple (on adoren el déu hindú 
Krishna) del barri on està visquent, i va acabar descobrint la faceta religiosa d'aquest festival, on el color
 de les flors substitueixen el dels tinys 

(penseu que els videos són gravats pel movil i la qualitat deixa molt a desitjar)


4 comentarios:

  1. eiiiiiiiii ja era hora estic contentìsima de sertir la teva veu , i la festa que? vas acabar pintat tu?
    continua penjan cossesets un patonassss

    ResponderEliminar
  2. hola nen soc el pare m'alegro mol de veura que estas be i com veig en el video tambe tu estas pesan be . ja ti entens amb aquesta gent. una forta abraçada.....

    ResponderEliminar
  3. hola soc la iaia ja te vist en el video i veigs que vas menjan i stas mol guapo i les dones on son hi ha dones el carrer?
    et trobo mol a faltar i passo mol bè

    ResponderEliminar
  4. Hola Sergi sóc l'Eva que faig patch amb la mare, ja ens explica com estàs però m'ha agradat molt veure els teus dos videos, només tinc un problema que el meu ordinador aviat serà prehistòric i no té so, però ja hem quedat amb la teva mare que podré veure i escoltar-ho amb el seu. per cert ahir vam celebrar el cumple de la teva mare però res li va agradar tant com sentir-te a tu, quasibé flotava i la iaia no vegis|. per cert sóc molt patata amb l'ordinador i no sé si t'arribarà el meu comentari.

    ResponderEliminar