sábado, 2 de abril de 2011

EL CAS I L'ESTUDI D'EN NARAYAN


Narayan és una estupenda persona que he conegut a la Detox house, i he decidit dedicar-li un video al meu blog. Casa seva és també el seu estudi de grabació, i em va convidar per a gravar-me tocant el didge... conviure  una nit amb la seva familia fou una gran experiència, i té cops amagats el paio!!!! sabieu que ell ja havia estat a catalunya, si si! concretament al festival de música de cantonigrós! o com ell li diu, cantonegro (em va costar endevinar d'on m'estava parlant).


¡¡¡¡El mundo es un pañuelo muy pequeño!!!!


2 comentarios:

  1. ja pots ben dir el mon es mol petit trobarta amn un napales que ha estat a cantonigros ja es massa un petonas ben fort

    ResponderEliminar
  2. ja m’agradaria ser una aventurera com tu i pogué conèixer mont ,disfruta tot el que puguis i molta sort.La mare ja ens explica cosas de tu.una abraçada.

    ResponderEliminar